Már regisztráltál, de mégsem tudsz belépni az online ügyfélkapura?
2025. május 17. írta: Biztosítóscsaj

Már regisztráltál, de mégsem tudsz belépni az online ügyfélkapura?

flat-lay-laptop-with-hands-notebook-with-password-information.jpgRegisztráltál már a biztosító online felületére, de most nem enged be a rendszer? Ne aggódj, ez bárkivel előfordul – a jó hír, hogy pár perc alatt újra be tudsz lépni, ha követed ezeket a lépéseket.

Mikor van erre szükség?    

  • Ha elfelejtetted a jelszavad 
  • Ha nem emlékszel pontosan, mit adtál meg
  • Ha a rendszer azt írja: „hibás jelszó” vagy „belépés sikertelen”

1. LÉPÉS: Nyisd meg a biztosító ügyfélkapuját

 

Írd be a böngészőbe:
[biztosító neve].hu / ugyfelkapu
vagy keresd a „Belépés”, „Ügyfélfiók”, „Online ügyintézés” gombot.


2. LÉPÉS: Kattints az „Elfelejtett jelszó” lehetőségre

 

Ez általában a belépési mező alatt található. Így indul el a jelszó-visszaállító folyamat.


3. LÉPÉS: Add meg az adataidat

 

A rendszer kérni fogja:

  • az e-mail címedet (amivel regisztráltál)
  • esetleg a szerződésszámodat, születési dátumot vagy más azonosítót

Ez alapján tudják beazonosítani, hogy tényleg te vagy.


4. LÉPÉS: Nézd meg az e-mail fiókodat (és a spam mappát is!)

 

A rendszer küldeni fog egy e-mailt a jelszó visszaállításához.
Ez lehet:

egy ideiglenes jelszó – amit bemásolva beléphetsz, majd azonnal meg kell változtatnod
VAGY
egy link, ahol te magad adhatsz meg egy új jelszót

⚠️ Fontos: Ha nem találod az e-mailt, nézd meg a SPAM, Promóciók, Közösségi vagy Egyéb mappákat is!
Az e-mail néha odakerül.


5. LÉPÉS: Használd az ideiglenes jelszót, vagy állíts be újat

 

  • Ha ideiglenes jelszót kapsz:
    másold be a belépésnél, majd a rendszer kérni fog, hogy változtasd meg egy általad választottra

  • Ha te adod meg az új jelszót:
    figyelj, hogy legalább 8 karakteres legyen, és tartalmazzon számot és betűt is – ezt a legtöbb rendszer előírja.


6. LÉPÉS: Jelentkezz be az új jelszóval

 

Most már használhatod az új jelszót, és beléphetsz a fiókodba.

Ha továbbra sem sikerül, akkor érdemes lehet:

  • újraindítani a böngészőt

  • másik eszközről próbálkozni

  • vagy felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal

FB:@biztositoscsaj  -  email: biztositoscsajok@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://biztositoscsaj.blog.hu/api/trackback/id/tr1618861086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása